Kategorie: Články

Provozní slepota

Provozní slepotaKolem některých věcí chodíte denně, ale nevšimnete si. Provozní slepota se nevyhýbá nikomu, proto je dobrý pohled zvenčí.

Občas je vhodné nechat někoho cizího nahlédnout na váš byznys. V oboru cestovního ruchu se k tomu využívá mystery shopping. Nemusíte zvát napoprvé odbornou agenturu, ale stačí, pokud požádáte někoho ze svých blízkých nebo přátel, aby služby vyzkoušeli. Požádejte je, aby pečlivě vnímali pozitiva i negativa a zapisovali si poznámky. Všechny detaily vám pak kritickým okem naservírují, předloží všechny drobné i větší nedostatky, které je potřeba zlepšit.

Díky mystery shoppingu budete mít reálný přehled o úrovni poskytovaných služeb. Případným stížnostem klientů, tak můžete předejít. O spokojenosti vašich klientů totiž rozhodují i zdánlivé maličkosti a banality.