Kategorie: Články

Firemní kultura

Firemní kulturaDejte svým potenciálním klientům najevo, že svou práci odvádíte profesionálně. Nechte za sebe mluvit kvalitní tištěné materiály.

Velké společnosti mají zásady firemní kultury velmi dobře zpracovány a drží jednotný styl. Mají svá vlastní marketingová oddělení, spolupracují s renomovanými reklamními, mediálními, PR a jinými agenturami...

I malé a střední podniky by měly držet svou jednotnou vizualizaci, byť v menším měřítku. Není nutné se zatěžovat marketingovými pojmy jako logo manuál, design manuál, branding, corporate identity atd. Pokud tedy používáte minimálně vizitky, hlavičkový papír a tvoříte cenové nabídky, pak je vhodné vytvořit si šablonu s jednotným vzhledem. Vaše nabídky pak budou v očích zákazníka vypadat upraveně, jednotně a profi. Dnes umí pracovat s počítačem téměř všichni a tak to chce jen čas, který budete své firemní kultuře věnovat. Pokud na to tzv. nemáte buňky, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.