Články

Dárkové balení

Dárkové balení

Chcete odměnit své obchodní partnery a nevíte si rady, jaký dárek vybrat? Poradím vám s výběrem a připravím dárkové balení.

Číst dále

Hvězdičky - sbírka hraček

Hvězdičky - sbírka hraček

Ve dvoraně hranického zámku jsem uspořádala sbírku hraček. Inspirací mi byla akce pořádaná společností Santia v Brně.

Číst dále

Časopis Minerva 21

Časopis Minerva 21

Časopis Minerva 21 je tištěný čtvrtletník s cílem šířit ušlechtilé myšlenky Minerva 21 mezi členy hnutí i v celé společnosti.

Číst dále

Noviny nejen pro penziony

Noviny nejen pro penziony

Nový titul, kterým chceme inspirovat a přinášet myšlenky pro rozvoj služeb v cestovním ruchu. Každý měsíc zdarma.

Číst dále

Marketing je dynamika

Marketing je dynamika

Posledních 30 let zaznamenáváme obrovský pokrok v informačních technologiích. Pod jeho vlivem se mění i celý svět.

Číst dále

Seminář - marketing pro penziony

Seminář - marketing pro penziony

Podělíme se s vámi o praktické informace. Dozvíte se, jaké marketingové nástroje jsou vhodné pro prezentaci penzionu.

Číst dále

Marketing & reklama

Marketing & reklama

Víte, že marketing není totéž co reklama? Máte spoustu práce a nemáte čas se marketingu plně věnovat? Nechejte to na nás.

Číst dále

Začínáte podnikat?

Začínáte podnikat?

Na začátku podnikání je spousta činností, které je nutné zajistit. Vyřízení živnostenského listu, oznámení na úřadech, pojišťovně...

Číst dále

Firemní kultura

Firemní kultura

Dejte svým potenciálním klientům najevo, že svou práci odvádíte profesionálně. Nechte za sebe mluvit kvalitní tištěné materiály.

Číst dále

Chcete se posunout dál?

Chcete se posunout dál?

Pečujte o své stávající zákazníky, získávejte informace, analyzujte je a hledejte možnosti k dalšímu růstu.

Číst dále

Kvalita produktů a služeb

Kvalita produktů a služeb

Říká se, že spokojený klient sdělí své zkušenosti třem lidem. Nespokojený o svých negativních zkušenostech řekne až deseti.

Číst dále

Znáte své zákazníky?

Znáte své zákazníky?

Dobrá znalost konečných zákazníků je více než důležitá. Budete-li věnovat čas k definici své cílové skupiny, přinese vám to ovoce.

Číst dále

Provozní slepota

Provozní slepota

Kolem některých věcí chodíte denně, ale nevšimnete si. Provozní slepota se nevyhýbá nikomu, proto je dobrý pohled zvenčí.

Číst dále

Co Vám můžeme doporučit?

Co Vám můžeme doporučit?

Každé podnikání je jiné, ale obecné principy fungují všude. Sledujte příležitosti i hrozby, které mohou ovlivnit vaše podnikání.

Číst dále

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Prezentujte své výrobky a služby tam, kde o vás budou mít zájem. Vyberte si cesty, které vám přinesou maximální užitek.

Číst dále